Kampagner - online auktion
Auktionsitet opsættes således det matcher stilen fra kundens egen site, og så det giver bedst muligt funktionalitet på auktionssitet.
Auktionen kan sættes op, så de emner der er på auktion følger et samlet/fælles start-/slut-tidspunkt såvel som der kan anvendes individuelle start-/slut-tidspunkter hvis der blot ønskes rullende indhold. Rækkefølgen af emnerne kan være fast styret eller tilfældig eller baseret på hvornår det enkelte emne udløber (eller noget andet efter aftale).
Brugerne kan byde både “næste bud”, men kan også byde med et hemmeligt max-bud.
Når der anvendes max-bud sørger systemets bud-agent automatisk for at forhøje budet når en anden bruger byder på emnet.
Alle tekster og e-mails i systemet kan redigeres via administrationsmodul. Systemet sørger automatisk for at udsende relevante mails til brugere om “du er blevet overbudt”, “du har vundet auktionen” o.s.v.
I administrationsmodulet oprettes emner/objekter og der tilknyttes relevant information, links, billeder/video o.s.v.
Når emnet er klart kan det kontrolleres i en preview-funktion. Der er endvidere rapporter/statistik som løbende giver mulighed for at følge budgivningen/status på auktionen.
Udover basisfunktionaliteten er der endvidere dynamiske bannere (som fx kan kaldes fra andre sites eller eget site) og der er mulighed for data-feeds.
Responsivt design
Der skal kun opdateres eet sted i administrationssystemet.
Auktionssitet er opsat i responitivt design således at det kan ses og bruges fra alle gængse enheder, pc/web, smartphone, tablets og systemet finder selv ud af hvilken enhed brugerne benytter og viser den tilpassede udgave.