Kampagner QR / landingpages

QR-koder i kampagner giver ekstra effekt og værdi.
Med en QR-kode kampagne får du er køreklar løsning hvor responsen kan måles.

QR-koder er en effektiv måde at gøre markedsføringen interaktiv på og koderne kan både bruges i fysiske og digitale medier.
Du kan lede forbrugere direkte fra en annonce, avis eller lignende - via QR-koder - til online medie fx. en landingpage hvor det kun er fantasien der sætter grænser for hvad indholdet skal være. Det kunne fx. være produktbestilling, oplevelser i form af konkurrence, analyse, videofilm, rabatkode/-kupon osv.

Fordele er bl.a.
- Forbrugerne kan hurtigt og nemt scanne den information, de ønsker
- Informationen kan tilpasses direkte til den enkelte målgruppe
- QR-koder gør dine læsere til aktive deltagere
-Responsen er direkte målbar


Med indførelsen af GDPR - er den dataansvarlige og databehandleren forpligtet til at opfylde kravene i Persondataforordningen. Mobillos behandler personoplysninger for den dataansvarlige og vi har lavet et tillæg til vores betingelser specielt vedr. GDPR som du kan læse her.

Vi "krypterer" altid dine medlemmers adgangskoder i vores medlemssystem. Det enkelte medlem kan selv skifte sin adgangskode og den nye adgangskode skal overholde nogle grundlæggende regler ifht kompleksitet herunder bl.a. en kombination af tal og store/små bogstaver.
Adgangskoden kan ikke genskabes og hverken vi eller andre kan tilgå adgangskoden. Nøglen der anvendes er i øvrigt individuel for din klub såvel som for det enkelte medlem.



Google Analytics - vigtig information

Datatilsynet har konkluderet at Google Analytics er problematisk ifht GDPR.
Se evt. mere her

Hvis du anvender google analytics på din hjemmeside kan du selv fjerne det i "backweb, indstillinger, login/administrator adgang, statistikscript (kun for kendere)". Du skal blot slette scriptet.

Hvis du har behov for assistance sparring eller et alternativ til at følge op på trafikken på hjemmesiden kan du kontakte os - så kan vi se om vi kan finde en løsning der passer til behovet.