Kampagner QR / landingpages

Kampagne for Coop Danmark

Coop Danmark har etableret en kombineret SMS og QR-kode/landingpage kampagne.
På mælkekartoner i Coop butikker kan man læse om konkurrence om at vinde 6 FDB klassikker stole ved at sende SMS.
Indscanner man QR-kode eller sender SMS rammer man landingpage hvor man ved at tilmelde sig nyhedsbrev deltager i konkurrencen.
Man kan kun deltage ved at svare ja til at modtage nyhedsbrev.


Retur til QR kampagner


Med indførelsen af GDPR - er den dataansvarlige og databehandleren forpligtet til at opfylde kravene i Persondataforordningen. Mobillos behandler personoplysninger for den dataansvarlige og vi har lavet et tillæg til vores betingelser specielt vedr. GDPR som du kan læse her.

Vi "krypterer" altid dine medlemmers adgangskoder i vores medlemssystem. Det enkelte medlem kan selv skifte sin adgangskode og den nye adgangskode skal overholde nogle grundlæggende regler ifht kompleksitet herunder bl.a. en kombination af tal og store/små bogstaver.
Adgangskoden kan ikke genskabes og hverken vi eller andre kan tilgå adgangskoden. Nøglen der anvendes er i øvrigt individuel for din klub såvel som for det enkelte medlem.



Google Analytics - vigtig information

Datatilsynet har konkluderet at Google Analytics er problematisk ifht GDPR.
Se evt. mere her

Hvis du anvender google analytics på din hjemmeside kan du selv fjerne det i "backweb, indstillinger, login/administrator adgang, statistikscript (kun for kendere)". Du skal blot slette scriptet.

Hvis du har behov for assistance sparring eller et alternativ til at følge op på trafikken på hjemmesiden kan du kontakte os - så kan vi se om vi kan finde en løsning der passer til behovet.